Poradňa Grafické karty


Autor: | Vložené: 01.03.2010 000 11:28 | Témy: Poradňa Grafické karty

Čo s ventilatorm,ktorí hlučne vrčí...

..po spustení PC začne hlučne vrčat ventilator grafic. karty.Zhruba po piatich minútach sa tento hluk pomali začne vytrácať a ventilator grafiky nabehne dobre. /ide potichu/

Ak problem s ventilatorom trvá dlhšie ako 5 min. PC reštartujem a chyba sa vyrieši sama,alebo sa aj nevyrieši a ventilator si hrkoce naďalej. Opäť restart...
Osobne si myslím,že by to malo fungovat bez problémov a ventilator by mal nabehnut normalne a nevydavat divné zvuky a to nielen pri štarte,ale aj pri normalnej prevádzke.Čiže by mal byt nehlučný... Samozrejme,že uplná bezhlučnosť je v tomto prip. nedosiahnutelná..,ale to vrčanie a to dost silné pri spustení PC je zrejme chybou výroby.

Je prikupená aj nová zakl.doska ASUS P5KPL-AM a RAM 1BG. Bola dodržaná kontabilita s doskou?
Opravu vykonavala certifikovaná firma Atis..

Grafika je kupená pred 2 týžnami čiže je nová.Je možné si uplatniť reklamaciu?Resp. je možné žiadať od predajcu kartu novú ale inej značky?

Tomuto produktu / GT 220 1024 SDDR3/ už neverím...

  • Anonymný používateľ

    Anonymný používateľ

    1. marca 2010

    Dobrý deň,

    v prípade komplikácií, ktoré opisujete s ventilátorom je najvhodnejšie reklamovať danú grafickú kartu v obchode, v ktorom ste ju zakúpili, keďže môže ísť o výrobnú chybu (2 týždne od kúpy sú naozaj krátka doba). Predajca posúdi oprávnenosť Vašej reklamácie. Výmena karty inej značky je na osobnom zvážení a dohode s predajcom.

    Na Vaše otázky odpovedá spoločnosť Epicom.

    http://www.epicom.sk

    Váš internetový obchod s počítačmi a elektronikou

    [email protected]

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno (3)
    • Nie

Táto otázka už bola uzavretá, pretože na ňu nikto počas posledných 90 dnů neodpovedal.

Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.